За його словами, створення транспортної моделі дозволяє провести аналіз системи громадського транспорту міста, виявити рівень мобільності міста, скоротити кількість маршрутів тощо.
– Якщо будь-яке місто, зокрема й Черкаси, претендує на співпрацю з міжнародними банками, тобто брати кредити під низькі відсотки, йому потрібна транспортна модель, – переконаний Безпалов.
У Маріуполі для виявлення проблем мобільності міста провели соціологічне дослідження, опитавши містян у форматі поквартирного обходу. Це дозволило дізнатись рівень задоволення громадським транспортом міста, як і куди вони їдуть, що б вони хотіли змінити тощо, пише 18000.com.ua.
Опісля фахівці проводять аналіз пасажиропотоку.
На розроблення транспортної моделі в Маріуполі пішло 9 місяців. ЇЇ вартість: 50 тис. доларів. Нині триває впровадження моделі.