Черкащанам пояснили, як отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання

Новини

Для захисту прав споживачів Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) запровадила гарантовану компенсацію споживачам за недотримання стандартів у послугах електропостачання.

Ukrainian English Russian

Споживач отримує компенсацію за недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених строків надання послуг та виконання робіт, повідомили у ТОВ “Черкасиенергозбут”.

Споживач може отримати компенсацію від оператора системи або постачальника е/е за недотримання строків надання послуг чи робіт щодо:

• видачі технічних умов на приєднання;

• відновлення електропостачання;

• повірки лічильника;

• відповіді на письмові звернення;

• якості електроенергії.

Розміри компенсації:

• 100-200 грн – для побутових споживачів;

• 200-600 грн – для непобутових.

Кошти нараховуються автоматично через зменшення рахунку споживача про оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення цих стандартів.

ЯК ЗАОЩАДИТИ НА КОМУНАЛЦІ 2019 РОКУ

Найчастіше постачальники не дотримуються стандартів, щодо відновлення е/е після перерви понад 24 години. За таких умов про ситуацію необхідно повідомити у кол-центр компанії. Якщо е/е відсутня понад 24 години, споживач має отримати компенсацію в розмірі 200 грн для побутових та 400-600 грн – для непобутових споживачів.

 

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: