Черкаським підприємцям розкажуть, як збільшити продажі завдяки соцмережам

Новини

Майже 9 мільйонів українців щомісяця заходять у Фейсбук. Це величезна аудиторія, якій ви можете продавати свої товари та послуги. Варто лише віднайти шлях до їх стрічки новин. Допоможе вам в цьому практикум “Продажі у Фейсбук”.

Ukrainian English Russian

 

На воркшопі ви дізнаєтесь про те, як:

- Продавати прямо через Фейсбук

- Запустити повторні продажі клієнтам, які вже купували

- Збільшити відвідуваність сайту

- Вивчити/сформувати попит на ваш товар/послугу

- Побудувати позитивний імідж компанії/бренду, опрацьовувати негативні відгуки

- Дистанційно підтримувати, консультувати клієнтів

Участь у заході принесе вам конкретні результати. Впродовж нього ви:

- Продіагностуєте свій бізнес і ФБ сторінку та визначите, які задачі є сенс ставити вашому маркетологу

- Підготуєте покроковий план по залученню клієнтів через ФБ на найближчий місяць

- Налаштуєте автовідповідач, який утримуватиме клієнта або направлятиме його на ваш сайт

- Отримаєте список інструментів для ефективної роботи з Фейсбуком

І це все під керівництвом досвідчених тренерів. Зокрема, розібратися з основними функціями та інструментами Фейсбуку вам допоможуть:

- Іван Подолян - засновник бізнес-школи SMRNK. Досвід у розвитку бізнесів і нових бізнес-напрямків - 13 років. Випускник Стенфордського курсу “Підприємництво у технологічній сфері”. Кандидат економічних наук.

- Дарина Дячок - PR та SMM менеджер, більше 4 років займається створенням та поширенням контенту в соцмережах. Має успішні кейси у різних галузях: консалтинг, ІТ, громадські організації, заклади харчування.

Для участі у заході необхідно зареєструватись тут

Вартість квитка: 100 грн

Практикум створено за підтримки Черкаської торгово-промислової палати та Центру Симиренко.

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: