Зробити перевезення комфортним для пасажирів мала би транспортна реформа. Про неї у міській раді говорять вже не один рік. Та, як виявилося, транспортна реформа не може зрушити з місця через відсутність коштів, інформує hromadske.ck.ua.
«Будь-які зрушення у цьому напрямку потребують фінансів. До прикладу, один ручний валідатор (ред. – пристрій для реєстрації проїзду та справляння/списання плати з пасажира) коштує від 500 доларів, а стаціонарний – від трьох з половиною тисяч до семи тисяч євро. Якщо взяти київський досвід, то вони закупили валідатори по 7,5 тисяч доларів. Із нашим мільйоном, який теоретично закладений цьогоріч у бюджеті на впровадження реформи, ми нічого суттєвого не можемо зробити», – зазначає начальник управління транспорту міськради Віталій Москаленко.
Наразі Черкаси вивчають досвід Вінниці, де реформу реалізують за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.