При цьому, актуальними залишаються питання збільшення кількості найбільш затребуваних громадянами послуг виконавчої влади, які надаються через ЦНАП; впровадження сервісно-орієнтованих підходів у роботу центрів; запровадження електронних сервісів та покращення їх якості; створення комфортних умов для клієнтів; забезпечення максимальної результативності та чітко визначених термінів підготовки документів.
Ці та інші фахові питання діяльності ЦНАП обговорювались на короткостроковому тематичному семінарі «Функціонування системи надання адміністративних послуг» для адміністраторів центрів надання адміністративних послуг райдержадміністрацій, міськвиконкомів міст обласного значення, виконавчих органів об’єднаних територіальних громад, що відбувся в Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.
В рамках семінару відбулось обговорення методики подання та оприлюднення декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, через систему електронного декларування та основних напрямів державної політики у сфері запобігання корупції, інформують у прес-службі Черкаської ОДА.