Під приводом зняття показників квартирного водоміра, потрапляють до домівки споживача та переконують його змінити прилад обліку, який начебто вже непридатний до використання.
За таку заміну, звісно, беруть чималі гроші і зникають.
У зв’язку з цим, підприємство нагадує, що працівники водоканалу під час виконання своїх обов’язків завжди ходять в блакитних жилетах з назвою та логотипом підприємства та із посвідченням. Крім того, про візит заздалегідь повідомляє диспетчер підприємства, який домовляється про точний час, який зручний споживачу.
Щоб випадково не впустити в свою домівку шахраїв, комунальники просять обов’язково перевіряти наявність посвідчення працівника КП "Черкасиводоканал". У разі відсутності документа, який ідентифікує особу, ви маєте повне право не відчиняти двері.
Інформацію щодо візиту працівника водоканалу можна отримати за телефоном 38-46-38, або за мобільними телефонами які вказані у кожній квитанції на оплату за спожиті послуги водопостачання та водовідведення.