ПОРТАЛ
26 квітня 2012, 15:31

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Черкащина представлена на третій Всеукраїнській туристичній майстерні в Кам’янці-Подільському

Черкащина представлена на третій Всеукраїнській туристичній майстерні в Кам’янці-Подільському

Питання промоції та визначення ролі масових комунікацій й PR-у в розвитку туристичних дестинацій стали ключовими під час третьої Всеукраїнської туристичної майстерні, що проходила в Камянеь-Подільському за участі усіх представників органів місцевого самоврядування працюючих в туристичнійї галузі України. Захід було проведено проектом USAID ЛІНК в партнерстві з Фестивальною Агенцією “Ратуша” та за участі міжнародних фахівців з міст- провідних світових туристичних центрів.

Під час майстерні було представлено та проаналізовано результати дослідження “Україна туристична on-line” та обговорено роль і учать ЗМІ та соціальних мереж у популяризації українських туристичних продуктів. Так, за результатами досліджень, понад 63% іноземних туристів, що відвідують Україну, дізнаються про країну через мережу інтернет, менше 1% – з друкованих ЗМІ. У зв’яку з цим інтернет ресурси та соціальні мережі заслуговують на посилену увагу серед ряду інших маркетингових технологій просування туристичного продукту на іноземному та вітчизняному ринках. Велику увагу було приділено питанням розвитку подієвого туризму та презентаціям фестивальних проектів 2012 року, як ключових заходів для залучення туристів. Учасники зустрічі взяли участь у презентації Міжнародних історичного та розважального фестивалів “Porta Temporis”, “Весільна фортеця” та відкритті туристичного сезону в Кам’янці.

З досвідом Черкащини в галузі розвитку туризму учасників майстерні ознайомила завідувач сектору іміджевої діяльності та розвитку туризму Головного управління інвестиційно-інноваційної політики, підприємництва та зовнішніх зносин Анастасія Скрипченко, яка взяла участь в дискусії щодо пріоритетів перетворення нашої країни на конкурентоспроможного гравця на європейському та світовому туристичному ринку.

Представники Кам’янця, а також інших міст Фортець, зокрема Оренбургу Шотландії ділились досвідом, щодо утримання, популяризації замків та палаців та підтримки їх високого іміджу, коли замки є не просто архітектурними спорудами, а потужними об’єктами, навколо яких розбудовуються туристичні дестинації. Це питання, зважаючи на наявність старовинних палаців на території Черкаської області, вкрай цікаве і для нашого регіону.

Крім того, під час заходу, були налагоджені зв’язки з іншеми регіонами України, туристично-інформаційними центрами, які будуть в подальшому враховані при розробці Програми розвитку туризму.

За матеріалами:  www.invest-oda.ck.ua