ПОРТАЛ
13 червня 2012, 16:51

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Відтепер Черкаси матимуть власний туристичний бренд

Відтепер Черкаси матимуть власний туристичний бренд

Черкаси здобули ще один важливий атрибут туристичного міста. Протягом конкурсу «Ідея туристичного бренду міста Черкаси» на адресу організаторів надійшло понад 60 оригінальних ідей. Спільними зусиллями міська громада, експерти й конкурсна комісія обирали найліпшу пропозицію. За підсумками змагання переможцем визнано Сергія Сагадєєва, автора роботи № 61-А.

Автор ідеї № 61-А зобразив місто в єдності трьох елементів – лісу, води і позитивних емоцій. Члени конкурсної комісії впевнені, що перемогу Сергієві забезпечило те, що його ідея відповідає вимогам і умовам конкурсу, а саме: стосується культури, історії міста, є простою та доступною, може бути легко відтвореною в найрізноманітніших формах. Цю думку комісії підтверджують схвальні відгуки щодо роботи № 61-А в соціальних мережах, високі оцінки під час інтернет-голосування, а також результати масштабного анкетування черкасців.

Нагадаємо, що анкета, яку в травні поширював Туристично-інформаційний центр Черкас, мала на меті визначення туристичного потенціалу, асоціацій, що виникають у жителів у зв’язку з рідним містом. Анкета дала змогу зрозуміти, що Пагорб Слави – це невід’ємна частина туристичного образу міста. До речі, Сергій Сагадєєв відтворив цю споруду у вигляді сонячної постаті, що здається туристові, який ще не знає Черкас, щирою та гостинною людиною. Також більшість учасників анкетування впевнені, що головні туристичні переваги міста – це найбільший в Україні сосновий бір і велетенське водосховище з 13-кілометровою смугою пляжів. Вони також у доступній і нешаблонній формі відтворені у бренд-ідеї № 61-А. Тепер залишається лише розробити брендбук згідно з ідеєю, що перемогла, після чого новенький туристичний бренд на повну силу слугуватиме інтересам міста.

За матеріалами:  www.rada.cherkasy.ua