ПОРТАЛ
20 березня 2015, 14:29

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Через банківські проблеми гроші за комуналку «зависають» на рахунках банків

Нині у більшості банків України введено тимчасові адміністрації для відновлення їх подальшої діяльності, у зв’язку з чим виникає проблема розрахунків між цими банками та комунальними підприємствами. Кошти, які споживачі сплачують за комунальні послуги, зокрема і за водопостачання та водовідведення, буквально "зависають" на рахунках цих банків, інформують у прес-службі КП «Черкасиводоканал».

Через банківські проблеми гроші за комуналку «зависають» на рахунках банків

Тобто сплачені гроші не потрапляють на рахунки КП "Черкасиводоканал", водночас на особові рахунки споживачів не надходять їхні сплати. А це досить значні суми: лише до середини лютого один із банків заборгував Черкаському водоканалу понад 8 тис. грн.

Така ситуація призводить до виникнення заборгованості за використані послуги водопостачання та водовідведення, а також до непорозумінь між комунальним підприємством та споживачами, які справно оплачують комунальні послуги. Лише за минулий місяць заручниками ситуації стали понад 200 осіб. Скільки ще споживачів постраждає надалі – невідомо.

Щоб уникнути подібних непорозумінь комунальне підприємство радить своїм споживачам користуватися послугами лише надійних та державних банків ("Ощадбанк", "Укргазбанк", "Укрексімбанк", "Укрсиббанк" тощо), а також послугами Укрпошти.

Водночас на першому поверсі адмінкорпусу "Черкасиводоканалу" працює каса підприємства, у якій без жодних комісій можна сплатити лише за послуги водопостачання та водовідведення щодня з 800 до 1600 (обідня перерва з 1200 до 1248). Кошти, сплачені у касі "Водоканалу" миттєво потрапляють на особовий рахунок споживача.