ПОРТАЛ
6 квітня 2015, 13:43

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Черкаський «Азот» збільшив реалізацію продукції на 20%

Черкаський «Азот», що входить до холдингу OSTCHEM (об’єднує підприємства азотної хімії Group DF), в першому кварталі 2015 року на 20% збільшив обсяги реалізації виробленої продукції, порівняно з аналогічним періодом минулого року.

<b>Черкаський «Азот» збільшив реалізацію продукції на 20%</b>

Про це повідомили у прес-центрі ПАТ "Азот" м.Черкаси.

За три місяці цього року реалізація мінеральних добрив у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року зросла на 20%. Аграріям вже відвантажено 246 тис. тонн аміачної селітри, 102 тис. тонн карбамідо-аміачної суміші (КАС), 189 тис. тонн карбаміду.

«Як і раніше, пріоритетним для нас залишається внутрішній ринок. Ми продовжуємо стабільно працювати в усіх виробничих напрямах і виконувати свої договірні зобов’язання перед вітчизняними сільгоспвиробниками. Зараз надзвичайно важливо забезпечити аграрний комплекс необхідними обсягами добрив, адже ефективне проведення весняної посівної кампанії – гарантія продовольчого забезпечення країни» , – говорить голова Правління ПАТ «АЗОТ» Віталій Скляров.

Попит на основні види продукції, яку виробляє підприємство, є надзвичайно високим і часом випереджає її виробіток.

«Якщо врахувати динаміку обсягів продажів, то найбільший приріст у цьому році фіксуємо по карбаміду – 49%. На 22% більше відвантажено КАСу та на 18% – аміачної селітри, – зазначає Андрій Коваленко, комерційний директор ПАТ «АЗОТ». – Щоправда, дещо зменшився обсяг реалізації товарного аміаку, але це не пов’язано з кон’юнктурою ринку. Зазвичай безводний аміак аграрії одразу вносять на поля, не зберігаючи його на складах, однак через несприятливі погодні умови ритмічність цього процесу порушилася».

«Наразі ніяких передумов для зниження темпів виробництва немає, оскільки добривами аграріїв забезпечує тільки наше підприємство та «Рівнеазот», – зауважує Віталій Скляров. – Після завершення посівної виробничі потужності ми регулюватимемо пропорційно до поступового збільшення ринкового попиту на нашу продукцію».