ПОРТАЛ
29 серпня 2014, 19:12

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

В Україну зайшли 11 нових брендів

Незважаючи на песимістичні настрої на ринку ритейлу, не все так погано. Так, в I півріччі 2014 року в країну зайшли 11 нових міжнародних брендів. Про це йдеться в звіті компанії UTG, - пише «Столична нерухомість».

Серед них: Pedro del Hierro (Іспанія), Sinsay (Польща), Keddo (Великобританія), Vittorio Spernanzoni (Італія), Twin Set (Італія), Paker (мультибрендовий магазин взуття), Coffee Shop Company (Австрія), Paul (кондитерська з Франції), Calzedonia (Італія), Intimissimi (Італія), Prenatal (Італія). І до кінця року планують відкриття - Nespresso (Швеція), Vapiano (Німеччина), Peacocks (Великобританія).

Тривають переговори з великими міжнародними операторами, які не представлені на українському ринку і вихід яких очікується в 2015 році разом з відкриттям масштабних проектів, таких як ТРЦ Respublika, Blockbuster Mall, Lavina Mall.

Україна являє собою великий, за європейськими мірками, споживчий ринок, тому навіть при поступовому зниженні вартості оренди прибутковість торгових центрів в Україні залишається однією з найвищих у Європі, - зазначає видання.


Урядовий уповноважений з питань євроінтеграції (м. Київ)
Валерій Пятницький
в.о. директора Черкаського регіонального центру з інвестицій та розвитку
Дмитро Виноградов
директор компанії СТА (Великобританія)
Марк Хейліер
президент Черкаської торгово-промислової палати
Сергій Першин
заступник директора ДП «Черкасистандартметрологія»
Михайло Чорнопишук