ПОРТАЛ
13 квітня 2014, 17:42

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Які бренди стали березневими лідерами українського авторинку

У березні ЗАЗ здобув першість на ринку легкових авто в Україні з часткою в 14,1 %. Моделі ЗАЗ Sens і ЗАЗ VIDA увійшли у ТОП-5 найпопулярніших автомобілів. Всього було продано 1330 автомобілів ЗАЗ.

Березень став першим місяцем 2014 року, коли загальна кількість проданих авто скотилося нижче позначки в 10 000 авто і склало всього 9430 легковиків, пише «Сегодня» з посиланням на AUTO-Consulting.

Слід зауважити, що серед десятки лідируючих брендів авторинку України у першому місяці весни тільки ЗАЗ показав позитивну динаміку в 57,58 % в порівнянні з лютим. У інших суцільні мінуси.

Так, Geely втратила -37,93 % покупців, закінчивши березень зі «сріблом» і результатом в 1252 автомобіля. Бронзовий призер березневого забігу, марка Toyota, знизила продажі на 4%, реалізувавши 858 авто. Найсильніше в п'ятірці лідерів впали продажі Hyundai. У березні було продано всього 453 авто цього бренду, що наполовину менше результату лютого.


Новини ринків і компаній